Namierz to!

Wiek czytelnika: 4-5 lat

  • Autor gry:Justyna Jednoróg
  • Ilustrator gry:Anna Zboina

Czy potrafisz zapamiętać wszystkie obrazki z karty? Widzisz nawet najdrobniejsze detale? Wiesz, ile jest na karcie czerwonych krabów, a ile niebieskich motyli? Wykaż się spostrzegawczością...

Czytaj pełny opis

34,90



Produkt dostępny, wysyłka w 24h

Czy potrafisz zapamiętać wszystkie obrazki z karty? Widzisz nawet najdrobniejsze detale?
Wiesz, ile jest na karcie czerwonych krabów, a ile niebieskich motyli?
Wykaż się spostrzegawczością i świetną pamięcią! Namierz to!

Namierz to wyjątkowa gra karciana dla graczy w każdym wieku. Możesz grać w domu, samochodzie, pociągu, a nawet w samolocie! Baw się jedną grą na trzy sposoby:
• zadając szczegółowe pytania do zapamiętanych kart i przepytując się wzajemnie z ich treści, np. Czy na karcie znajduje się czerwony krab?
• tworząc dla siebie wyzwania na czas typu: Znajdź …(coś) na karcie, np. Znajdź 4 czerwone kraby, 2 żółte klapki i zieloną palmę. Masz na to 10 sekund
• wyznaczając przewodnika gry, który będzie zadawał pytania i ścigając się między pozostałymi graczami w udzielanie poprawnych odpowiedzi, np. Macie 5 minut na odnalezienie 2 czerwonych krabów!
Namierzanie może być świetną zabawą!

EAN:5901761118926
Format:130x200x40
Oprawa:pudełko
Data premiery:2018-03-21
Wiek czytelnika:4-5 lat

Opinie użytkowników

Zaloguj się i dodaj opinię
Instrukcja gryplik .pdf (1.36 MB) pobierz
0 zł dostawa elektroniczna ebooków oraz audioboków
0 zł przy zamówieniu powyżej 70 zł
11,50 zł przy zamówieniu do 70 zł